Bebeğinizin kilosuna bağlı olarak ölçek değişiyor ama kullanım şartlarında aşı dolayısıyla yarım ölçek verilebileceği yazıyor yani bir çay kaşığına denk geliyor yarım ölçek. Biz de dün 2 aylık aşısını yaptırdık eve gelince başladı sızlamaya ateşi yoktu ama muhtemelen aşı yapılan yerlerde ağrı vardı ben de gün içinde 4 saat arayla 3 kez calpol verdim. Çok şükür atlattık gibi gözüküyor.