Kizlar selam 35 haftalik hamileyim, ilk gebeligim.
Bikac gundur ara ara sanki ishal agrisi gibi mi desem regl agrisi gibi mi desem karnima agri saplaniyor anlamadim neyin nesi ilkkez oluyor. Ama daha cok ishal agrisina benziyor. Bu yalanci sanci mi yoksa erken dogum fln mi yapicam acaba sanmiyorum normaldir diye dusunuyorum ama insan panikliyor. Dr um izinde ztn Randevum da haftaya Sorucam ozaman.. bide genelde geceleri oluyo sanki gun ixinde cok nadir oluyor..