Hnf123 1 aylık olduk ve ben bu gece uyanamadim 2 saatte değil 4. Saatte besledim bebeğimi suçluluk duyuyorum birşey olur mu 😭
Sesaa1 Hnf123 3 saati geçirmemeye çalışın derim ben sabaha kadar sürekli kalkıyor beslenmek için bizde 2 aylığız
Hnf123 Sesaa1 normalde geçirmiyordum hep 2 saatte bir besliyordum ama gece uyanamamisim oda hiç aglamadi normalde uyanirdi kendisi