3 ay 13 günlük ve ben ne yapacağımı şaşırdım artık sinirlerim bozuldu. 14 gündür ishaldi doktoru laktoza alerjisi olduğunu söyledi laktozsuz mama verdi içmiyor, kendi mamasını verdim onu da içmiyor evde açılmamış Aptamil vardı onu verdim onu da içmiyor, kilo alımı durdu vallaha elim kolum bağlandı ne yapıcam bilmiyorum