Merve12345 Kızlar sezeryan Doğum yaptım estetik dikişim var bugün 36 günlük oğlum..başlarda iyileşme sürecim çok güzeldi hiçbirşeyim yoktu şimdi iki gündür nasıl tarif etsem bilmiyorum ki sol kasıktan vajinamın içime sol taraftan yine belime doğru aşırı ağrı ve batmalar var çok kötüyüm dayanamıyorum bilgisi olan yardımcı olsun nedir ne değildir yaşayan var mı kızlar ? Dün acile gittim ağrı kesici yapıp gönderdiler bugün de pazar kalakaldım böylece 😢☹️
Alpgdd Bende de sağ tarafta oluyordu. 40. Gün kontrol oluyor temiz çıktı bende. Terli terli rüzgara maruz kalmayın sürekli çorap giyin. Ben dikkat etmeye başladım ağrım gitti
Ceyda_atay Bende lohusalıgımdan beri şiddetli mide ağrısı cekiyorum ama bi girince saatlerce oluyor 2 aylık bebeğim bilgisi olan var mı arkadaşlar
Merve12345 Bir haftalıkta çağırmıştı baktı temiz dedi aöa 40 da gel demedi kızlar gerçekten tarifsiz ağrım geçmiyor oturup çocuk gibi ağlıyorum
Fatmam Merve12345 inşallah enfeksiyon kapmamıştır canım en kötü ihtimal bu ama öyle olunca da akıntı olur iltihap gibi falan var mı öyle
Fatmam Merve12345 sıcak tut ayaklarını ağır kaldırma iç çamaşırın üzerine değmesin bide yan yat inş birşey yoktur korkma
deletedmom293 Muhtemelen üşütüyorsundur. Çorap giy sürekli bende 34.gündeyim bende de dikişimde agrı oldu dün lazer dikiş bir de benimki Çorap falan giydim sıkı tuttum kendimi bugün biraz daha iyiyim
Merve12345 deletedmom293 benimde estetik dikiş sıcak su torbası koyuyorum ayaklarımın altına ama yok ölcem sancıdan bebeğimi bile emziremiyorum kucağıma alıpta 😢😢
Merve12345 deletedmom293 gidecem inşallah bişey yoktur 😪 sanki bıçak saplıyorlarmış gibi nefes alamıyprum ☹️☹️
Merve12345 Fatmam yok canım tertemiz dikişlerim sanırım üşüttüm sıcak su torbasıyla gezdim tüm gün çok şükür iyiyim
Merve12345 Fatmam inşallah canım Allah razı olsun ben gurbetteyim sezeryan yaptım eve geldim ve hiç yatmadım yani her işimi kendim yaptım ki hala da öyle biraz ondan oldu heralde
Fatmam Merve12345 sıcak tut birkaç gün dikkat et bebeğine odaklan iş temizlik elbet yapılır en azından 3 aylık süreci atlatana kadar sonra herseye düzene giriyor Allah’ın izniyle