Bebegimm1 Duyguaydinn agrisi oldugu icin verebilirsin calpol agri kesici ozelligi var 38den sonrasi ates sayiliyor siz saat tutup gece kontrol edin
Paradiseeeee Duyguaydinn yani ateşi hep 36.9 37.6.7 8 kadar çıkıyor normal hiç bi zaman ateş düşürücü vermedim benimde ilk cocugum doktoru ateş degil normal diyor
Duyguaydinn Paradiseeeee anladım, agrısı vardı Ozaman demekki cunku uyumadı ve hep ağlıyordu 1 kerelik vermiş oldum eğer 38 üstü olursa Ozaman verırım inşallah olmaz😏
Zera Corap alt tabanina limon sikip giydirmenizi tavsiye ederim ates yukselmesini engelliyor. Corabin tamamina sikmayin ki asit yakmasin hassas deriyi.