Arkadaşlar merhaba. Kızım 19 aylık. Yaklaşık bir ay önce kızıma bir haller oldu. Normal de de akıllı bir bebek sayılmazdı yani aşırı harekli ama bu ara çocuğumu tanıyamıyorum resmen. Uyku yok yada yok denecek kadar az, devamlı ağlama, sinirli haller, kendini yere atma gibi daha önce hiç bilmediğim huyları ortaya çıkıyor. Ve ben aşırı yorgunum çünkü gün içinde devamlı gözüm üzerinde olması lazım gece de zaten doğru düzgün uyku yok. Yenidoğan döneminde bile bu kadar çaresiz olmamıştım. Nereye kadar devam edecek böyle😔😔