Kızım 19 ay 12 günlük, son 1 aydır asla bezini istemiyo, sürekli anne çiş diyerek beni tuvalete götürüyor bezini çıkarttırıp klozete oturuyor bir kaç kez tuvaletini de yaptı, büyük tuvaleti geldiği zaman da anne eğğhh diyo, yere çömelip yapıyo ve yaptıktan sonra annee işşş diyerek bez getiriyo hemen değiştirmemi istiyo. Sebebi poposu hemen pişik oluyor ve sanırım bu artık onu rahatsız ettiği için büyük tuvaletini bezinde asla istemiyo. Tuvalete hazır mı değil mi bilmiyorum ama 1 kez denedim bezini takmadım 2 kez çişini söyledi götürdüm yapmadı 3.ye tekrar söyledi ve yapmıyıcak düşüncesiyle görüşmedim 10 saniye sonra altına yaptı. Eğer kızım hazırsa tuvalet eğitimine nerden başlamam gerekiyor, kızımı nasıl yönlendirebilirim nasıl bir yol izlemem gerekiyo tecrübe ve bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻❣️
He birde, derdini anlatıcak kadar konuşuyor, ne istediğin ne istemediğini söylüyor, tuvaletinin geldiğini de biliyor çünkü bezine yapıcak bile olsa önce bana söylüyo anne çiş diye sonra yapıyor. Birde eğitici klozet lazımlıklar var o şekilde birşey almak mantıklı mı yoksa direk normal klozete mi alıştırmam doğru olur?
Çevrem de ki herkes daha çok küçük diyo ama kızım da ısrarla istemiyo ne yapacağımı şaşırdım gerçekten