Ben kanguru kullanmak istiyorum ilkokula giden kızım var onu götürürken bebek arabasıyla çok zorlanıyorum oturduğum semt hep dik yokuş. Doğumdan itibaren yazıyor içeriklerinde ama size sormak istedim. Kullanabilir miyim acaba ve siz kullanıp memnun kaldıysanız hangi ürünü tavsiye edersiniz ?