Aycahanim 14 Aylığız ve hala mama içiyoruz. Babası yeter artık bıraktir şu mamayı diyor malum mama parasından dolayi😏 Ama ne yerse yesin illa o mamayı içmek istiyor mama içmeden uyumuyor süt denedim içimin devam sütünü 1 kere içti çöp oldu bilmiyorum valla bende nasıl biraktircam. Doktor normal 2 yaşına kadar içmesi gerekiyor dedi .