Anneler çok korkuyorum görmüş olanlar bilir dün gece ateş ve kasılma vardı hastaneye gittik sonuçlar temiz çıktığı için diş belirtisi de olmadığı için hiç bir tedavi uygulanmadı ama bebeğimin ateşi düşmüyor sürekli uyku halinde inliyor gözlerini açamıyor ama güzel besleniyor emiyor lütfen yardım edin nasıl düşecek