Kızlar bebeğim 3 ay 5 günlük beni emmediği için sütümü sağarak veriyorum sadece süt veriyorum mama kullanmıyorum. Ama şu 1 aydır az süt içiyor mama deniyorum onu da içmiyor. Uykusuna tam dalamıyor birkaç gün tam düzeldi diyorum yine bozuluyor. Atak haftasını da atlattık ama neden böyle anlamadım. Uykusundan ağlayarak uyanıyor. Başına gelen var mı normal mi ?