Annebebek58 yeni atlattık bizde canım geçmiş olsun. 9 aylık oğlumda yüksek ihtimal benden almıştı. 2 gün ateşi düşmedi. Zaten bebeklerde 2 3 gün ateş yapıyormuş. Çok yüksek olursa hastaneyi arayın demişlerdi bizlere. 3. Güne düştü bizimde şükür. Inslalah hemen geçer sizinde. Zeytinyağına sarımsak rendele 15 20 dk. Dolapta tutup ayaklarının altına sürüp çorap giydiğin çok çok ise yarıyor. Bende ilkte dedim çorap sıkıntı olmaz mı diye ama olmadı. Gece de 1 2 kere yeniledim yağı baya düşürdü ateşini