Bebeğim 8 aylıkken ishal oldu geçer geçer diye diye 4-5 gün öyle gitti resmen en son doktor reflor diye bi toz saşe verdi veee takk kesildi.Boşuna bebeğimi bekletmişm kaç gün.Doğal yönetemlerin hepsini denedim bu günlerde ama olmadı bu ilaç cok iyi geldi.Danışarak doktorunuza kullanabilirsiniz.