İknci kez anne olmama rağmen bunu yaşıyor olmama aşırıyorum içimde hep bir korku var sürekli birilerine bişey olcakmıs gibi hissediyorum ölümden çok korkuyorum daha önce ilk hamileliğimde ya eşime bişey olursa diye her gece ağlıyordum şimdi lohusalık da yaşıyorum bunu ya bana bişey olursa ya yakınımdan birini kaybedersem diye sürekli kaygı halindeydim özellikle akşamları daha yoğun yaşıyorum ikinci doğumum çok kötüydü hastane süreci beni çok kötü yaptı onun etkisinde miyim yoksa lohusa depresyonun damıyım bilmiyorum ya da namazımı kılamadığım İçin sürekli bir eksiklik hissediyorum nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum acaba destek almalı mıyım nasıl atlatabilirim bu süreci bu arada doğum yapalı 24 gün oldu var mı sizin bir tavsiyeniz??