seymakmtrnsf O6y2k2u Bir kaç saat önce öneri olarak böyls bir post açmıştım. Ben Netflix belgesellerini çok seviyorum. Özellikle suç belgesellerini. Bu akşam da “Bebekler” adlı belgeseli izledik eşimle. Bebeklerin gelişimi ile alakalı herşey var. Anne bebek arasındaki ilişkinin bebekteki fiziksel yansımalarına dair deneyler falan var. Mutlaka tavsiye ederim.
lanadelmiyav O6y2k2u İnan o kadar çok ki şuan direkt aklıma gelmedi. Ama gerilim türünde en son izleyip bayıldığım film; gone girl. Şiddetle tavsiye ederim🌸
Sumeyraas O6y2k2u bebişten sonra çok izleyemiyorum ama aklımda kalan bazı filmler: truman Show , hesaplaşma, esaretin bedeli, john Wick serisi, old guard, Pasifik savaşı ve tabiki Marvel’ın tüm filmleri 😍
BabyAsiia lanadelmiyav beni çok içine cekmişti etkisinden çıkamadığım filmlerden biri🤦♀️ hatta aklıma getirdiğiniz için teşekkürler tekrar izleyeyim