balyanakannesi2 Ygtakn evet karma aşı var normalde 12. Ayda yapılıyormuş ama hastalıklar tekrar hortladığı için erkene çekmişler. Bi de özel bexero yaptırdık biz.
Tgbkzn Ayda kızamıkçık aşısı oluyor fakat isteğe bağlı bir aşı ister vurdurursunuz ister vurdurmasınız 1 yaşında vurulacak bu aşıyı zaten kızamık salgını da olmadığı için ebeveynin isteğine bırakılmış bir aşı 9. Ay aşısı