basaktpe12 Kızlar oğlumun bu ay 18.ay aşısı var köye geldik burda hemşire yok istanbula dönünce yapılır dedik ama 15sonrasında olacak bir sıkıntı olur mu
Ygtakn basaktpe12 bildiğim kadarı ile aynı ayın içindr olması lazım diye biliyprum yarin aşısı var oğlumun hemşireye soruo size yazarım
2papatya basaktpe12 biz 12. Ay aşımızı 1 ay sonra olduk yani 13 aylıkken olmuştuk sıkımtı çıkmadı. Annem kovid oldu karantinadaydık sonra ben oldum yine karantina derken ertelendi.İstanbul’daki Ebenize msj atın olmazsa
basaktpe12 Ygtakn Sorarsan çok büyük sevap işlersin vallahi canım Burda soracak bir doktor ebe hemşire bile yok