İyi geceler herkese
1 yaşında kızım var. 1 ay sonra işe başlayacağım ancak kızıma bakabilecek kimsem yok bakıcı da bulamadım tam gün kreşe versem nasıl olur böyle erken kreşe veren var mı aranızda, nasıl bir sıkıntı çıkabilir bilgi ve deneyimlerinizi paylaşır mısınız