Merhaba anneler.
bebeğimin kalçasında ufak bir sorun olduğu için tedbir amaçlı uzun bir süre oturtamayacağım için elimdeki gri bumbomu satıyorum. Tepsisi 329 oturağı 799 TL jokerdem almıştım. İlgilenenler yazabilir mi? Bendeki paylaştığım model:
Sevgiler 🤍