Melegim1tane Kızlar bebeğim 6 aylık oldu yastıkla ne zaman yatırmaya başladnz başlayablr miyim artkk ?
MinnakAsel Melegim1tane Bildiğim kadarıyla 2 yaştan önce önerilmiyor yastık kızım 16 aylık hala kullanmiyoruz
Rojdaa Oğlum 14 aylık hâlâ kullanmıyor iki yaş diyor doktorlar o yüzden şimdilik koymuyorum zaten daha rahat yatıyor