Pamugumoglummm Gyed yapiyo canm ama ayni zamanda sutte yapio . Ben uzerine bolca kimyon döküp o sekilde yiyordum bisey olmuyordu
elifiii Gyed bünyeye göre değişiyor, iyi çiğneyin. kimyon döküp tüketin, hiçbir şeyi esirgemeyin gaz oluyorum diye. bebeklerin bagırsakları gazlana gazlana büyüyecek, sadece ona uygun rezene kimyon çay tüketin ara ara.
KaSeAy Gyed Kişiden kişiye değişir ben yiyorm mesela. Çocuk doğdugundan beri ayırt etmeden herşeyi yedim ondan mı bilmiyorm ama hiç gaz sancısı yasamadık. Acaba diyorm cocuk alıstı da gaz yapmıyor mu artık🙄 suan 4.5 aylık.
NeclaDefne Gyed hem de 2 günde bir yiyorum. Onu yeme bunu yeme aman hiç baştan beri takmadım kimyon katıp herseyi yedim evet gerçekten Gazı olacaksa illa ki oluyor. Ama bulgur çok süt yapıyor.
Icot Gyed genel olarak bulgur gaz yapar. Yapmayan nadirdir sanırım. Ama güzel de süt yapıyor. Üzerine kimyon serperek yiyebilirsiniz ama.