Güzel anneler bana yardım edin lütfen kızıma ek gıdaya başlıyorum ama bı türlü yoğurt tutmuyor olmuyor ilk içimin günlük sütünü aldım e bebekten aldığım toz mayayla mayaladim güzelce sardım 5 saat oda sıcaklığında beklettim dolaba koyuyum dedim baktım süt hala neyse araştırdım internetten bayanın biri 75 derecede 45 dk fırında bekletin ılıyınca dolaba ağzı açık koyun yazmış yaptım çok az koyulmuş ama tadı güzel olmadı.bugün şoktan mis in günlük sütünü ve mayasını aldım küçük cam kavanozlara onunla mayaladım 8 saat üstüne İnce örtü koyup fırında 50 derecede beklettim şimdi dolaba koymak için açtım ki yine cıvık ve sıcak olmamış ya nolur bana nasıl yapmam gerektiğini anlatın evde hazır yoğurt var ev yoğurdum yok yarın yine yapcam activia alıp mı yapmalıyım tecrübelerinizi bekliyorum 😭😭😭