Efesemirsmom 20 gunluk olduk. Gaz ilaci vs baslamadim henuz ama iki gundur resmen perisan haldeyiz. Karin agrisi var yaptıktan sonra rahatlıyor biraz ama genel olarak cok huzursuz :( erken mi ilaca baslamak icin
anayimbenn Efesemirsmom her emzirmeden sonra bebeğinizin sırtına gaz çıkarmak için masaj yapın ve en önemlisi bence duştan sonra bebeği yağlamak masaj yapmak
kak Efesemirsmom ben bebeğim doğar doğmaz kullanmaya başladım biogaia kullanıyorum. her gün aynı saatte 5 damla şeklinde veriyorum. bence aynı saatte düzenli kullanmanın etkisi büyük.
Efesemirsmom anayimbenn emzirdikten sonra gaz cikarmsya calisiyorum ama cikmiyor bi turlu. Ilk oğlumda hemen cikarirdi gaz ilaci bile kullanmamstim sadece biogaia kullanmistim. Ama bunda gaz sancilari var baya..
Efesemirsmom kak biogaia benim ilk oglumda da ise yaramisti baya gaz ilaci kullanmamistim baska.. ben gunduz veriyordum o zaman. siz gece mi veriyorsunuz peki?