8 ay 19 günlük kızım günde 2 uyku yapıyoruz sabah 8 de kalkış sonra 12 de yatış yarım saat öğle uykusu 4 te yatıyor saat 6 da kalkıyor Ama bu sürede bir cok kez uyanıyor akşam da saat 22:15 te yatış yapıyoruz ama uyuması tam 2 saat ayakta salıyorum neden sebebi ne bizim gibi olan varmı acaba iki tane dişimiz cıktı acaba ondanmı yoksa dalamıyormu kafayı yiyecegim bu arada şuan bile ayağımda sallarken yazıyorım gün boyu zaten yoruluyorum kendime bile vakit ayıramıyorum bi diyorum gece olsun o uyusun ben dinleniyim yok uyumuyor uyumuyor 😢