20 aylık kızım ve 27 günlük oğlum var. Hamileliğim son 2 ayı çok zor geçti erken doğum riskim vardı. Kucağıma bu yüzden son zamanlar alamadım. Sürekli tansiyon düşüklüğü vs oyun kurup oynayamadım. Sonra doğum oldu şimdi iyiyim ALLAHA çok şükür ama çok şey değişmiş. Babası varken yüzüme bakmıyor. Hep baba baba oyun oynuyor yatıyor uyuyor sürekli kucağında olmak istiyor peşine ağlıyor o geldiğinde eve yüzündeki mutluluk sesindeki mutluluk anlatılamaz. Kardeşini babasına asla kucağına aldırtmaz ağlar beni iter sen al diye. Akşam balon ile oynarken düştü ağlıyor hemen koştum aldım kucağıma öptüm nasıl ağlıyor attı kendini kucağımdan sonra babası aldı ve sustu başınınomzuna yasladı .sevsin tabi ilişkileri çok güzel zaten hep mükemmel bir babaydı ama bana da böyle davranmasın nasıl düzeltebilirim aramızı nasıl kendime de bağlayabilirim kızımı. Kaç gündür gece uykusuz da olsa evde annem babam var ama ben kızımla beraber kalkıp hemen oynamaya çalışıyorum dışarı çıkarıyorum yalnız ama olmuyor neren