duygugonc anne sütünden yoğurt yapmak iyi bir seçenek değilmiş, emzirme danışmanından öğrenmiştim. Hayvansal sütler fermente olsun zararlılar olmasın diye yoğurt yapılıyor içindeki kazein bebeklerin barsaklarını yormasın zarar vermesin diye. Ama anne sütünün fermente edilmeye ihtiyacı yok içinde zaten yararlı probiyotikler var. Benim bilgilerim böyle. Mamasına muhallebisine, pürelerine kıvam açıcı olarak kullanılması öneriliyor.