Feridece Bebeğim 4 aylık oldu ve 3 saatte bir emzirmeye başladım. Ama daha önce iki saatte bir tek meme ile doyuyordu. Şimdi saat uzayınca tek meme ile doyar mı bilemiyorum. Siz ne yapıyorsunuz iki memeyi de bir mi veriyorsunuz ? Tek meme ile doyar mı
Seymacr Feridece valla hep özendim saatle verenlere ama benimki asla durmuyor 3 saat falan, açlıktan ağlayınca veriyorum bazen 1 saat bazen 2 saatte bir
Hep_mi_uykusuz Valla ben hic saat tutmadim.Ilk digduğu zamanlar uyandirrip 2 saatte bir veriyordum simdi mık dese veriyom😊
Feridece green_love1 bende bugüne kadar çok saat tutmadım en fazla iki saatte bir verdim ama işe başlayacağım o yüzden bakıcıya zorluk çıkarmaması için saate geçtim ama emin olamıyorum tek memede doyup doymadığına
green_love1 Feridece 2 saatte falan bir emerse tek memeyle doyar bende 3 ve üstü saatlerde de çift meme olabilir tabi her bebej farklı 💕
Momm12 2 saatte bir emzir eger reflü sü varsa çok kusuyor sa saati olsa daha iyi olur ama reflü yok ve kusmuyorsa her istediğinde emzir benim saat bası bile emzirdiğim olmustu