Fatmauslu 2. ay asısında pek ateş olmuyor. 2. ay asısının ikinci dozunda ateş yapabiliyor. korkmayın demeyeyim ama 37,5-38 öncesine ilaç vs ile müdahale etmeyin öncesinde de bişi vermeyin. ates olursa kademeli üstünü soyarsınız. ılık bezler eklem yerlerine koyarsınız. 2. ay asısı genelde uyku yapıyor hatta uyudugu için sevinmiştim ben 😀