Mrb arkadaslar bi ara yine yazmistim burdan merak ediyorum sadece bizim gibi olan varmi diye benim kizim 5 aylikken memeyi reddeti mamaya gectik onuda bir ay emdi istemiyor zorla iciriyorum yemek yemek istiyor ona agzini aciyor cok mutlu oluyor yerken de oyuzden sabah ogle aksam ogun olarak yiyor arada da meyve yiyor sadece ilk uyandiginda erken kalkinca mama iciyor ucuncu cocugum ilk ikisi hic oyle degillerdi bu cok farkli kusum benim varmi bizim gibi mama icmeyip yemek yiyen