Kizlar merhaba nasilsiniz? Iki uc gecedir geceleri sutumu sagip biberonla veriyorum cunku fark ettim ki gece emmek icin uyandiginda uykusu aciliyor ve en az 1:30 saat ayakta kaliyor bunun ardindan ve ikimizde cok uykusuz kaliyoruz. Biberonu bir deniyim dedim ve biberonu icince bu sure 30dakikaya indi resmen. Sizce meme reddi yasarmiyim? Simdilik cok sukur bir sikinti yok ama ilerde meme reddi yasamaktan korkuyorum, hem emzirip hemee biberon kullanan var mi aranizda?