Bebegim 4 ay 4 günlük ne biberonda mama nede pirinç lapası yiyor sadece anne sütü ile bezleniyor sağ gögsümü reddetti soldan besleniyor fakat oda yetmiyor arada yogurt falan vermeye çalışıyorum ama kusacak gibi hareketler yapıyor artık çarşıda pazarda emzirecek delik arıyorum ne yapacagımı şaşırdım. Bebegi benimki gibi olanlardan tavsiye istiyorum 😔