Zkyasf bence gece beslenmesi olmaması daha iyi çoğu kişi bıraktırmaya çalışıyor, doktorum bana da dedi ama maalesef emdiği için bırakamıyoruz çok sık uyanıyor alışkanlıktan. Bence düzeniniz güzel. Sadece saat 7 uyumak için erken geldi bana 9gibi olsa daha iyi tabii her bebek farklı ama belki o zaman sabah uyanması da bir iki saat ileriye atar.