Kızlar merhaba kızım 2buçuk aylık hem anne sütü hem mama ile besleniyoruz ama şu bi kaç gündür hem memeyi hem biberonu reddediyo emmeye başlıyo 5 10saniye sonra başlıyo bağırmaya ağlamaya aynı şekilde biberondada bir iki cekiyo ağlıyo istemiyo içtiği günlerdir sadece 30ml 60ml arası kabızlık sorunumuz vardı kendi kendine yapamadı dedim heralde sıkıştığı için yemek istemiyo lavman yaptım 2bez değiştim baya bi rahatladı yediriyim dedim yine aynı saniyeler sonra canı yanıyomuş gibi bağırmaya başlıyo mama değişikliği de yaptım yok yine aynı biberonu verince çok iştahlı cekiyo aç olduğu için ama sonradan noluyosa ağlamaya başlıyo nedeni nedir napmam gerekiyo aç olduğunu biliyorum öylece uyuyo çok üzülüyorum başına gelen varmı acaba yardımcı olursanız sevinirim