Merhaba anneler. Direk konuyu anlatmak istiyorum. Bebeğim suan tam 6 aylık. Ve 5bucuk aylıkken ek gıdaya başladık. Tadımlarla tabi. Reflüsü olan bir bebek. Şu son 5 güne kadar ne verdiysem hemen hemen yedi muza bayılıyordu hatta. 5gün önce doktor kontrolünde doktor tahıl ver dedi hipp in tahıllı muhallebisini aldım azıcık muzla yedirdim. Yedirmek olaydım. Ogünden bugüne azıcık bi kere muz yedi daha hiççç. Hatta tahıl sabahından beri kaşıkla tabahı görünce böğürüp kusuyor. Hani birşeyden tiksinirizya tam da öyle. Ne olacak şimdi. Düzelecek mi bu. Nasıl aşıcam. böyle bişey yaşayan var mı lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız. Resmen bunalıma girdim. 🥺 Yiyen cocugumu mahvettim yemiyor artık. Ah tahıl ah. (Çeyrek cay bardağı yedi.)