Gsyydbdjm Annefasulyesi Amin inşallah 🤲 sinovac deltaya karşı etkili değilmiş diyorlar o yüzden sinovac düşünmedim.
Baharzeynep Gsyydbdjm cnm ben oldum 14 aylık kızım bebeğim rahatsızlandı ishal felan yaptı bebeğime doktora götürdüm aşı yapabilir dediler
Baharzeynep Gsyydbdjm teşekkür ederim saolun İnan’ın bende korktum çünkü 4 5 gün ishali sürdü serum takılınca geçti biraz çocukları da etkiliyor bence benim kızımı etkiledi benimde iki gün kolum ağrıdı
momofa Yenibebek_yenianne bana da biyokimya profu ve doktorum biontech önerdi. İlk dozu oldum, sorun yaşamadım. Emzirmeye devam ettim.
Gulumse1 Fatmaaydn çok geçmiş olsun bunlar olacak şeyler ama bir sürü insan yaptırdı en azından daha fazla bilgi gecilse daha iyi olacak düşüncesindeyim. Çünkü arabada çocuk taşıyorum. Daha kötüsü de olabilirdi. Allah korusun çok dikkatli kullanırım nasıl olup bittiğini hâlâ anlamıyorum. O ağrılar çok kötü rabbim hasta olanların yardımcısı olsun inşallah 🤲 nasıl dayaniyorlarsa
Gulumse1 Gsyydbdjm çok geçmiş olsun covit olan 2. Asi olmuyor mu? Ki bir bilgim yok bu konu ile alakalı
Gsyydbdjm Gulumse1 sagolun . Önceden covit geçiren 1 doz yeterli diyorlardı. Zaten covit geçirmek asi olmak gibi yani . Neden 2.dozu da oluyoruz anlamadım
Luci 3 doz aşı oldum, sonuncusu biontech emziriyorum. Emzirmeye 2 gün ara vereceğim demiştim ama başaramadım tam gaz devam..