Rolria anlatılamaz yaşanır düzenli uykusunu desteksiz uyuyan bebeğim şuan uyusun diye kollarım koptu gece yarısı zor uyuyor gece sürekli uyanıyor sürekli gezmek için ağlıyor ağlıyor ağlıyor hergün komşumun biri geliyor bu çocuğa ne oldu diye 🤪😵💫 çok yoruldum bitmesini dört gözle bekliyorum şu 4 ay atağının 5 gün kaldı tek başına ayrı bi zor bu süreç bi yanında yardım eden olması lazım