Dün kızım ateşlendi.Hemen duşa geçirdim.Ama dustayken havale geçirdi.Kitlendi çok korktum.Hastaneye gittik hemen.Yoldayken kendine gelmeye başladı.Doktor boğaz enfeksiyonundan olduğunu söyledi.Yine geçirebilir dedi.Cok korkuyorum.Basina böyle birşey gelen varmi.