Yasemin4224 merhaba herkese benm bebişim 3 aylık son bir haftadır çok huzursuz akşamları çok ağlıyor uyumak istemiyor ayağımda sallayıp uyutuyorum geri uyanıyor halim kalmadı çok yoruldum sürekli ağlıyor akşamları daha şiddetleniyor
melikeeomeer Yasemin4224 atak haftasında olabilir belki akşamları şiddetleniyorsa kolik bir bebek olabilir gaz sıkıştırır