Edizbeyinannesi sabah 6-7 gibi aptamil içiyoruz. Uykuya devam ediyor. 10.30 dan sonra uyanıyor. Kahvaltımızı yapıyoruz. Oglen yemeğimiz genelde corba oluyor. Oglen ile akşam yemeği arasında mutlaka meyve yedirmeye çalışıyorum. Aksam yemeğimizi beraber yiyoruz . Mutlaka protein , karbonhidrat (pilav , makarna , bulgur pilavın dan biri) ve yogurt yediriyorum. Uyku saatine yakın muhallebi yapıyorum . Ne kadar tok olursa da olsun mama içmeden uyumuyor. Saatleri 3 saati geçirmeyi calisiyorum . Ozellikle aksam yemeğinin porsiyonu daha geniş olduğu için daha fazla aç kalmasını sağlıyorum ki hepsinden yesin diye.