Denizanasiii Bebegim 5.ayina yaklaştı artık sütüm yetmiyor gibi bebivita önerenler oldu siz kullandınız mı memnunmusunuz
melikeeomeer Denizanasiii eşim ucuz bulup almıştı deneyelim diye bi kutu ams benim oğlum içmedi ama çevremde çok içiren ve memnun olanlar var
Denizanasiii melikeeomeer Canim ben zaten sadece uykuda icirebiliyorum ya biberon tutmuyor benimkide geceleri çok uzun uyuyor uykuda alıyor en azından biberonu