Ya kendimi bildim bileli hep sümüklüyümdür. Sürekli burnum akar ya tıkanır ya başka bisey olur. Normal insanlar gibi burnumdan nefes alabildiğimi hiç hatırlamam gece bile ağzım açık uyurum kalktığım zaman ağzım kupkuru olmuş olur. Yemin ediyorum 25 yaşımdayım kendim bildim bileli böyleyim hiç normal zamanımı hatırlamıyorum. 1 ay burnum akmasa diğer 2 ay mutlaka sürekli akar istisnasız. Nefes alamıyorum doktora gittim gece kılcal damarlar şişiyor o yüzden olabilir böyle şeyler dedi gönderdi. Halbuki ben gündüzde nefes alamıyorum. O kadar sesli nefes alıyorum ki yanımda birisi olsun veya sessiz bir ortam olsun hemen dikkat çekiyor burnunda et mi var diyorlar ama yok yok yok etde yok kemikte yok 😭 bazen horladigimi zannediyorlar yemin ediyorum. Bir insanın nefes alış verişi nasıl horlama gibi olabilir. Şeklini beğenmiyorum mesela şükür et burnun var diyorlar. Arkadaşlar burnum olduğu icin şükür bile edemiyorum ya valla bakın burun ne ise yarar nefes alıp vermek için yaratılan bir duyu organımız ama benim burnum görevini yerine getiremiyor. Üstüne üstlük bana hep işkence çile. Sınava girerim hep burnum akar şır şır şır burnum akar onu çekerim bu sefer milletin dikkatini dagiticam diye korkarım ona odaklanirken kendi dikkatim dağılır bütün sınavlarım başarısız olurdu. Mendil kullansam 30 saniye de bir kalemi bırakıp burnumu silmek zorunda kalıyorum. Off valla deliricem ya 😔 buda böyle bir burun postu olsun napalim.