2 gundur gaz sancisindan kivraniyo yavrum helak oldu geceleri aglamaktan bi cok kisi anason ver dedi aldim bugun eczaneden 3 cay kasigi demleyip icirdim 3 saattir uyuyo mama yedireyim dedim almadi uyanmadi korkuyorum acikcasi bisey olurmu diye panik atak aldi beni kotu bisey olurmu aç kalirsa sabaha kadar ne yapacam kullanan veren varmi bebegine yazaraa sevinirim dahada vermem sanmiyorum