Tugceetk ebe tarih verdi kan sayımı için kan alınacak diye, meğerse sabahtan gidilmesi gerekiyormuş biz öğleden sonra gittik . Kendi söyledi tıp merkezinde de yaptırabilirsiniz diye. Gittik ,gişeye kan sayımı yapılacak dedik öyle laboratuvara yönlendirdiler. Parmağından küçük bi delik açıp bir tüpü biraz doldurdular . 5 dkka içiçnde de sonuç çıktı. Ertesi gün kızamık asısı için gittiğimzde ebeye verdim baktı sonuçlara . 9 aylıktı bebeğim