Sadece parol kullandım. C vitamini aldım bir de. Ben de emziriyorum. Mumkun olduğunca maskeyle yaklaştım ellerimi temiz tutmaya çalıştım. Bir de imkanınız varsa sürekli dinlenin. Bol su için.. Allah’ın izniyle gecirirsiniz. Geçmiş olsun.. he bir de muhtemelen bebeğe de bulaşmıştır ama bebekler daha kolay atlatıyormus. Soğuk algınlığı gibi. İnşallah tez vakitte biter gider hastalık