Hayırlı uğurlu olsun Allah yolunuzu açık etsin, çocuğu olsa bile pes etmeyip kolaya kaçmadan eğitim meslek için çabalayan anneler beni hep imrendirmiştir 😍 bu sorduğunuz soruların hepsinin cevabı okuldan okula değişir, o yüzden öğrenci işleriyle görüşmeniz lazım. Ben öğretmen değilim ama çoğu eğitim fakültesinin devam zorunluluğu olmadığı duydum, orda da öyleyse sadece notları alıp sınavlara girmeniz yeterli olur. Okul başladığında 2 haftalığına da olsa bi gidip gözlemleyin, hocalarla arkadaşlarınızla tanışın, arkadaş edinirseniz devam zorunluluğu olan derslerde size yardımcı olurlar, notları paylaşırlar, gitmeseniz bile okuldan kopuk olmazsınız. Gerisi için gözlemlerinize göre yolunuzu çizersiniz.