Bebeğime salıncak almayı düşünüyorum.Manuel sallananlar daha üst kiloya kadar taşıma kapasitesine sahip fakat şu yeni çıkan titreşimler belli kiloya kadar.Zaten yatarak kullanılıyor ve çoğu 12 kiloya kadar.Oğlum zaten şu an 7 kilo.Ama manuel de almak istemiyorum titreşimli daha hoşuna gideceğini düşünüyorum.Kafam çok karışık kullananlar yazabilirler mi titreşimlileri ya da manuel? Teşekkür ederim 🥰