kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebegim tqm 6 aylik ve normalde aksam 21.30 dedin mi uyurdu sabah 7 8e kadar 1 veya 2 defa uyanirdi. Ama 3 4 gundur 21.00 yada 21.30da uyuyor ve 15 20 dk sonra feryat figan aglayarak uyaniyor 12ye kadar uyumuyor sizce neden boyle oluyor ?
Teemo07 kaymakliekmekkadayifi Gün içinde çok yorulduysa veya uykusunu alamadıysa yorgunluktan uyuyamazlarmıs. Sürekli uyanırlarmıs. 🤷🏻♀️
1lina1anne kaymakliekmekkadayifi ek gidaya basladinizmi bazi bebekleri zorlayabilir aksam birsey veriyormusunuz yatmadan once
kaymakliekmekkadayifi Sumeyraas kuzum 2 alt disini 5. Ayinda cikardi. Nerdeyse tam boya ulasmak uzereler hatta. :(
kaymakliekmekkadayifi Teemo07 yok gun icindeki uykusunda sikinti yok sabah 8 gibi uyaniyor. Sonra 10 civari tekrar yatiyor bazen 2 bazen 3 saate yakin uyuyor sonra 3.5 4 civari bi daha yatiyor 6 civari kalkiyor ve 9 bucukta gece uykusuna gecmesi gerekiyor. Yani gunduz uykulari da iyi
kaymakliekmekkadayifi Hvnannesi ataktan mi acaba diye dusunuyorum atak haftasinda bizimki su an ama artik cildirmak uzereyim. Surekli kucakta gezmek istiyo bide kucaktada sumuklu bocek gibi kivriliyo bi garip duruyo😂
Teemo07 kaymakliekmekkadayifi maşallah baya düzenli aslında. Bende bu düzene hasretim cunku. Bilemedim ki ya Baska neyi olabilir. Gaz sıkıştırması dicem ama 🤷🏻♀️ 6 aylık bebek artık rahat cıkarıyordur.