Bebeğim 1 yaşında arkadaşlar. Son bir haftadır kakasını cıvık yapıyor. Günde 2 veya 3 defa. İshal desem daha fazla yapması gerekmezmi. Hipp combiotik kullanıyorum ondanmı acaba diye düşünüyorum ama uzun zamandır kullanıyorum. Daha önce olmamıştı. Neden sizce. Sizin bebekleriniz nasıl. Yemek yeryemez kaka yapıyo