Hayırlı akşamlar anneler.. 1 yaşında olmamız gereken aşıyı aşı olmadığı için olamamıştık dün arayıp bugünden için gelin dediler nitekim gidip aşımızı olduk ama ikiz kızlarımdan biri boyun boğaz ve ağız çevresi kıpkırmızı oluyor ve kaşıyor huzursuzlanıyor. Soğuk suyla siliyorum o bölgeyi 1-2 saat sonra yine oluyo.. Alerji mi oldu kızım yani ilk defa böyle oluyor aşı sonrası.. hastaneye gidelim mi telaş yaptım sanki 😭